|
||
1.třída- 1.patro 2 učitelé ředitelka
|
2.třída-1.patro 2 učitelé + asistent pedagoga
|
3.třída- přízemí 2 učitelé + asistent pedagoga |
4.třída- přízemí 2 učitelé +asistent pedagoga |
5.třída- přízemí 2 učitelé
|
6.třída- svůj vchod inspirovaná lesní MŠ 2 učitelé + asistent pedagoga |
Na škole pracuje školní asistent PaedDr. Věra Bártová z projektu z Operačního programu Jan Amos Komenský od 1.9.2023
Všechny třídy jsou věkově smíšené. S dětmi se oslovujeme jmény a tykáme s. Ve všech našich třídách máme čističky vzduchu. Dětské stoly jsou výškově stavitelné, židličky mají dvojí velikost. (splňují hygienické normy) |
Na škole pracuje stabilní kolektiv zaměstnanců, který svoji práci dělá s láskou, pedagogové splňují kvalifikaci.
Ve čtyřech třídách ve školním roce 2024/2025 máme děti s podpůrným opatřením, se kterými pomáhají asistenti pedagoga.
Svoji charakteristikou jsou si třídy podobné, program je dát ŠVP, který k dispozici ve vestibulu v hlavní budově a v šatně žabiček.
Třídy jsou heterogenní od 3 do 6 let. V takových skupinách funguje třída na základě komunikace, spolupráce, děti se učí zodpovědnosti, ohleduplnosti, vzájemné pomoci, tak jako v rodině.
Třída Žabičky,
je zaměřena na pobyt venku a výuku v přírodě, inspirovaná lesní MŠ. Vzdělávání se uskutečňuje venku v sepětí s přírodou, děti jsou vedeny k samostatnosti, zodpovědnosti za to, co dělají. Své poznatky z přírody rozvíjejí v zázemí MŠ, kde mají k dispozici třídu a hernu, dle hygienických norem. Hra v přírodě u dětí inspiruje kreativnost, komunikační schopnosti, plánování ale i sounáležitost k přírodě. Třída má zpracovaný svůj ŠVP dle zaměření.
Ostatní třídy.
Díky vnitřnímu uspořádání školy mají děti možnost navštěvovat kamarády i v jiných třídách bez problémů. Děti ze třídy Berušek hojně využívají jak prostory vedlejší třídy, tak i herny a naopak. V prvním patře mají děti volný pohyb mezi třídami Opiček i Koček. Pohyb dětí je možný i mezi patry budovy. Vnitřní prostory jsou uzpůsobeny pro potřeby dětí a průběžně dochází k jeho vylepšování. Vzhledem k menším prostorovým možnostem pro děti se snažíme o jejich co nejlepší využití. Je ale jasné, že nemůžeme provádět všechny činnosti jako mateřské školy, které mají pro jednu třídu k dispozici dvě i více místností.
Způsob zařazování dětí do tříd:
Třídy nejsou pedagogicky specificky zaměřené, věkově jsou smíšené. Specifikace je rozvíjena v jednotlivých nadstandardních činnostech školy. Rodiče mají možnost při zápisu do MŠ vznést požadavek na zařazení svého dítěte do konkrétní třídy ( např. sourozenci k sobě, kamarádi…). Pokud to možnosti jednotlivých tříd dovolí, je požadavek rodičů akceptován. V případě volného místa, může být dítě přijato i během roku.